Bebeğiniz için Meyve ve Sebze Kokteyl

Taze Meyve ve Sebze Kokteyli
     Selim ek gıdaya ilk başladığında ona özenerek sıktığım meyve sularını sevmiyordu, bende rendeleyip yediriyordum. Sonraları yavaş yavaş alışmaya başladı. Özellikle et yemeklerinin yanında portakal suyu vermeye dikkat ediyordum hala ediyorum. Etteki protein, demir veya diğer vitamin ve minerallerin emiliminin vücutta daha uygun kullanabilmesi için yemeklerin yanında C vitamini kaynaklı içeceklerin tüketilmesi gerekiyor.
Sonraları portakal suyuyla havuç-elma-ananas eklemeye başladım. Son 2 haftadır bütün bu meyvelere ek ıspanak-kereviz-brokoli ekleyeme başladım. Selimde çok sevdi bu karışımları. Aslında Selim tüm sebzeleri tüketen bir bebek, ama ben vitamin olsun diye bol bol vermeye çalışıyorum. 

İşte Selimin Sevdiği Meyve-Sebze Kokteylleri ;


Beta karoten, C ve E vitamini, Kalsiyum, Fosfor ve Demir deposu Meyve-Sebze Kokteylli ;

1 adet portakal
1 adet havuç
1/2 elma


2 dilim kereviz
1 adet portakal
1/2 elma

4 yaprak ıspanak
1/2 portakal
1 adet havuç

1 dilim ananas
1 adet portakal
1 dal kereviz sapı 

1 dal brokoli
1 adet elma
1 adet portakal

Meyve ve Sebze Kokteyllerini katı meyve sıkacağı kullanarak yapıyorum. Hazır meyve sularına karşı bir anne olarak, Selime günlük 2 öğünde bu karışımlardan hazırlıyorum sabah kahvaltıda ve öğlen yemeğinde umarım sizin bıdıklar da sever.

Bu yazılar dikkatinizi çekebilir ;

*Ek Gıda Macerası




0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe