Emzirme Döneminde Sıcak & Soğuk Kompres

     Birçok anne doğumdan sonraki ilk dönemde göğüslerin aşırı sütle dolma sorunuyla karşı karşıya gelir. Göğüslerde şişme, ağrı ve yer yer sertlikler görülebilir. Tabi bu durumda bebeği sık sık emzirmek yada pompa yardımıyla boşaltmak gerekiyor. Ben bu dönemlerde sıcak/soğuk kompres yaparak çözüm buldum. Tabi sürekli su ısıtmak yada buz aküsü ile dolaşıyordum.
Bunlar Lansinoh'tan önceydi. Lansinoh tamda bu dönemde biz emziren annelere yardımcı olacak bir ürün çıkarmış.


Sıcak Terapi için mikro dalga fırında 15 saniye ısıtmanız yeterli, ayrıca emzirme öncesinde yada süt pompasının flanşına uygulayacağınız sıcak terapi süt akışının artmasına yardımcı olacaktır.

Soğuk Terapi içinde buzdolabında bekletmeniz yeterli olacaktır. Böylelikle zaman zaman yaşanabilen göğüslerinizdeki yangı hissinide azaltabilirsiniz.

Ben denedim ve çok memnun kaldım, bir paketin içinde 2 tane çıkıyor hemde yıkanabilir kılıfları ile birlikte.

Keyifle emzirdiğiniz bol sütlerinizin olduğu günler dilerim. Her emziren Anne için  Lansinoh... 

Bu yazı dikkatinizi çekebilir ;

*Doğumdan Sonra Sütün Gelmesi İçin Neler Yapmalı

*Ve Gaz Problemi Başladı 

*Bebeğimi Nasıl Giydirmeliyim



0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe