Babaların Babası Ailece ilk gezmemiz :-)

        Artık bahar geldi havalarda iyice ısınmaya başladı bizde bu hafta sonunu fırsat bilerek Ailece ilk gezmemizi yaptık. Oksijenin bol olduğu keyifli bir hafta sonu için düğünümüzün de yapıldığı Florya Tesislerine doğru yola çıktık. Dışarı çıktık ama ben çok korkuyordum "ya ağlarsa, durmazsa, kalabalıkta çekinip emziremezsem, v.s" gibi bir sürü şey. 
          Arabayı park ettik indik ve Selim
ağlamaya başladı, arabasında da durmuyor " eyvah dedim, ne olacak şimdi kucağımda da durmadı ne oldu birden anlamadım" derken hamileliğimde de bana desteğini hiç esirgemeyen ve 8 yıldır hayatımın her anında hep ama hep yanımda olan biricik sevgilim eşim imdadıma yetişti. Kucağına aldı ve konuşmaya başladı ve selim sustu şaşırdım. Biraz yürüyüş yaptıktan sonra oturduk tam bir şeyler içerken "Selim tekrar ağlayama başladı" saatte baktım mama saati emzirme önlüğümü taktım ve güzelce emzirmeye başladım, ilk göğüsüm bitti ama prensim hala açtı aranıyordu, 2. göğüsü mü de verdim ama yetmedi paşaya, herhalde açık hava iştah açtı :-). Neyse ki yanımızda sağdığım sütlerden getirmiştim,  eşim bir güzel besledi prensimizi. İlk gezmemiz böylelikle mutlu bir şekilde sonlandı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe